ال پی جی

مخزن های سوخت هواپیما

ال پی جی

ال پی جی چیست؟

هنگامی که با روشن کردن دستگاه گاز خود مقداری از فشار را در بطری گاز آزاد می کنید، LPG دوباره به بخار گاز تبدیل می شود. تقریباً تمام کاربردهای LPG شامل استفاده از بخار گاز است نه گاز مایع. گاز LPG مشتعل و سوزانده می شود تا انرژی گرمایی برای کاربردهای مختلف فراهم کند.

پمپ گاز مایع به چه معناست؟

جایگاه LPG LPG – همچنین به عنوان پمپ بنزین سیار یا پمپ بنزین سیار و غیره شناخته می شود – برای ذخیره و توزیع گاز مایع، به ویژه برای وسایل نقلیه، ماشین آلات، تجهیزات و سیلندرهای گاز با سوخت LPG استفاده می شود.

ایستگاه اسکید چیست؟
Skid-Mounted Station نوعی ایستگاه است که می تواند با یکپارچه سازی مخازن ذخیره سازی، دستگاه های کنترل مختلف و کمپرسورهای هوا بر روی یک پایه ثابت ساخته شود. پمپ بنزین ال‌پی‌جی که روی لغزش نصب می‌شود فقط به یک تانکر LPG برای حمل LPG به عنوان منبع گاز نیاز دارد.

ایستگاه اسکید LPG تمام سیستم پمپ، سیستم الکتریکی، سیستم ایمنی، سیستم لوله، ترازو پرکننده و توزیع کننده LPG را در صورت نیاز با هم قرار داده و روی پایه اسکید نصب می کند.

ویژگی های استاندارد ال پی جی:

1. حداقل منطقه نصب.
2. می تواند در کانتینر 20 و 40 فوتی حمل شود.
3. سرمایه گذاری کم و هزینه نگهداری کم.
4. حمل و نقل، سیستم جمع و جور در Skid.
5. اجراي الكتريكي سابق.
6. اجرای ایمنی گنجانده شده است.
7. امکان ترکیب سیستم به عنوان واحد کامل با کلیه اتصالات ایمنی مورد نیاز.
8. علاوه بر این با پمپ بنزین خودکار موجود است

ال پی جی

اسکید پمپ LPG:

محفظه پمپ شامل یک شیر تخلیه یکپارچه برای از بین بردن پتانسیل فشار بیش از حد پمپ است. اسکید پمپ شامل یک خط بای پس، شیر تخلیه، شیرهای چک، گیج فشار است. هر بسته پمپ دارای یک موتور الکتریکی ضد انفجار است و درجه حفاظت طراحی شده است

ایستگاه اسکید پرکن ال‌پی‌جی یک طراحی جدید است که از طریق فناوری پردازش عالی و مواد اولیه با کیفیت بالا، عملکرد ایستگاه اسکید پرکننده گاز مایع را تا استاندارد بالاتری ارائه می‌دهد. ما برای تمام جزئیات ایستگاه اسکید پرکن ال‌پی‌جی عالی هستیم، سطح کیفیت را تضمین می‌کنیم تا تجربه محصول عالی را برای شما به ارمغان بیاوریم.

قابل ساخت در ظرفیت های مخزن 12000، 18000 و 30000 , لیتر

مزایای ال پی جی در پمپ بنزین:

•نصب آسان و جابجایی آسان و ایمن
•ساخت، قطعه و کارهای ساختمانی ضروری نیست. این یک سیستم اقتصادی است.
•بسیار مناسب برای استفاده در مناطق روستایی.
•مصرف انرژی کم
• حمل آسان. به راحتی می توان آن را در هر مکانی مونتاژ کرد.
• ظرفیت مخزن را می توان انتخاب کرد (درخواست مشتری).
•در سیستم های 10 متر مکعبی، 2 اسکید در یک ظرف وجود دارد. به لطف این سیستم، مشتری سود لجستیکی بالایی کسب می کند.

ویژگی های فنی LPG چیست؟

ال‌پی‌جی (گاز مایع نفتی) که به‌عنوان «گاز سیلندر» شناخته می‌شود، منبع انرژی است که برای پخت و پز، گرمایش و رعد و برق استفاده می‌شود. LPG گازی بی رنگ و بی بو است. با این حال، عمداً بوی خاصی اضافه شده است تا نشت احتمالی به راحتی تشخیص داده شود. LPG از پالایش نفت خام در پالایشگاه ها یا از گاز طبیعی تولید می شود و در مخازن فولادی به دست مصرف کنندگان می رسد. LPG که به دلیل چگالی بالا از هوا سنگین تر است، گاز قابل احتراق مبتنی بر هیدروکربن است. LPG نام عمومی گازهای بوتان و پروپان و مخلوط آنها به نسبت های مختلف است. در ترکیه، LPG مورد استفاده در سیلندرهای گاز خانگی از 70 درصد بوتان و 30 درصد پروپان تشکیل شده است.

امکانات
گاز سیلندر به دو صورت مایع و گاز وجود دارد. هنگامی که دستگاه متصل به گاز بطری شروع به استفاده می کند، LPG گازی در بالا تخلیه می شود. LPG مایع در پایین تبخیر می شود تا با استفاده از انرژی حرارتی که از محیط اطراف خود می گیرد جایگزین گاز تخلیه شده شود. از آنجایی که LPG یک گاز مایع تحت فشار است و نقطه جوش آن تقریباً صفر درجه سانتیگراد است، در دمای اتاق در حالت گاز قرار دارد. LPG نسبت به سایر سوخت ها برتری دارد زیرا می توان آن را به راحتی تحت فشار مایع کرد، به راحتی در سیلندرهای فولادی ذخیره و حمل کرد و حتی در دماهای پایین نیز می تواند به راحتی تبخیر شود.

آیا LPG سمی است؟

LPG یک گاز غیر سمی است. نه LPG و نه پروپان و بوتان موجود در آن، در صورت استنشاق، هیچ گونه اثرات سمی بر بدن انسان ندارند. یک اشتباه رایج وجود دارد که LPG سمی است. مرگ و میر ناشی از نشت LPG به این دلیل نیست که LPG سمی است، بلکه به این دلیل است که مقدار اکسیژن هوا را کاهش می دهد زیرا از هوا سنگین تر است.

آیا LPG یخ می زند؟

یخ زدن LPG در شرایط عادی زندگی به دلیل خواص شیمیایی آن امکان پذیر نیست. LPG مایع حتی در دمای 0 درجه سانتی گراد به دلیل انتقال انرژی حرارتی محیط به گاز تبدیل می شود. در مواردی که دمای محیط در محلی که سیلندر در آن قرار دارد به زیر صفر درجه سانتی گراد می رسد، جوشیدن LPG سخت تر می شود زیرا احتمالاً نمی تواند انرژی کافی را منتقل کند و با تلاش سیلندر برای انتقال انرژی گرمایی از دیواره سیلندر، بخار آب موجود در هوا ابتدا شبنم تشکیل می دهد و سپس یخ می زند. این پدیده که در اصطلاح عامیانه به «سیلندر انجمادی» معروف است، در واقع انجماد آب روی دیواره سیلندر است. در این حالت سیلندر نمی تواند مقدار کافی گاز تولید کند و دستگاه هایی که از گاز تغذیه می کنند کار نمی کنند. بنابراین محل صحیح استفاده از گاز سیلندر، محیطی با تهویه مناسب در دمای اتاق است.

آیا سیلندر گاز می تواند منفجر شود؟

برای تامین جریان مورد نیاز دستگاه متصل، LPG موجود در سیلندر با انرژی که از محیط اطراف خود می گیرد می جوشد و به گاز تبدیل می شود. فشار گاز سیلندر بسته به دمای محیط بین 2 تا 3 بار متغیر است. با این حال، فشار کاری سیلندرها 17.5 بار طراحی شده است. اگر فشار داخل سیلندر از 26.5 بار بیشتر شود، شیر اطمینان سیلندر باز می شود و گاز پرفشار آزاد می شود و از افزایش بیشتر فشار در سیلندر گاز و انفجار گاز بطری جلوگیری می کند. پس از تولید، سیلندرها تحت آزمایش مقاومت قرار می گیرند. برای انفجار گاز بطری، فشار داخل سیلندر باید به سطوح بسیار بالایی (50 بار و بالاتر) افزایش یابد، سیلندر باید برای مدت معینی در آتش بماند یا سوپاپ اطمینان باز نشود.

آنچه در واقع در بیشتر اخبار مربوط به “انفجار گاز بطری” در رسانه ها مطرح می شود، انفجار گازی است که در محیط منتشر می شود و با منبع آتش در تماس است، نه انفجار سیلندر گاز. به این دلایل، باید احتیاط کرد تا اطمینان حاصل شود که سیلندرهای مورد استفاده در خانه ها تست های مقاومت و نشتی را پشت سر گذاشته اند و سوپاپ های ایمنی آنها کارآمد هستند.

آیا ال پی جی LPG خطرناک است؟

سیلندرهای LPG و دستگاههای LPG که مطابق با استانداردها تولید می شوند، با استانداردهای ایمنی دقیق و مجهز به قطعات ایمنی طراحی شده اند. از این نظر، LPG به اندازه سایر منابع انرژی ایمن است که می توانید در خانه خود استفاده کنید.

مخزن و جایگاه سیار ال پی جی LPG Skid. یک راه حل فشرده و متحرک برای پر کردن LPG به خودروها است. امداد گستر سوخت یکی از با تجربه ترین تولید کنندگان ایستگاه های اسکید در بازار است. به همین دلیل است که اسکیت های LPG ما در سراسر ایران استفاده می شوند. ایستگاه های اسکید LPG ما به صورت ماژول طراحی شده اند.

برای اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *